مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-24بين الملل

فعالیت سامانه فصلی مونسون در هرمزگان/دریای عمان مواج و متلاطم می شود


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: با تقویت سامانه فصلی مونسون از امروز تا اواسط هفته جاری در ارتفاعات و مناطق دریایی استان هرمزگان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: با تقویت سامانه فصلی مونسون از امروز تا اواسط هفته جاری در ارتفاعات و مناطق دریایی استان هرمزگان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز آب های دریای عمان و شرق تنگه هرمز با افزایش سرعت باد جنوب شرقی و خلیج فارس و جزایر غربی استان (کیش و لاوان) طی ساعات بعدازظهر با وزش باد شمال غربی نسبتا مواج خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه توصیه می شود که شناورهای سبک از تردد دریایی در محدوده آب های جاسک، سیریک، شرق قشم، هرمز، لارک، هنگام، کیش و لاوان خودداری کنند، اظهار کرد: طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان به ویژه منطقه بشاگرد رگبار پراکنده باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.

حمزه نژاد ادامه داد: با توجه به تقویت بارش های رگباری در ارتفاعات شرقی و شمالی و احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی توصیه می شود که طی ساعات بعدازظهر از قرارگیری در حریم رودخانه ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه فصلی مونسون در هرمزگان/دریای عمان مواج و متلاطم می شود

فعالیت سامانه فصلی مونسون در هرمزگان/دریای عمان مواج و متلاطم می شود